نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1025
-
الف
+

«الهام جعفرنژاد» از بازی در سریال «تولدی دیگر» تا دوبلوری+ تصاویر

در این گزارش با «الهام جعفرنژاد» بازیگر سریال در حال نشر «ستاره حیات» بیشتر آشنا می شوید.

«الهام جعفرنژاد» بازیگر سریال در حال نشر «ستاره حیات» در شبکه آی فیلم 2می باشد، متولد 9 جوزا (خرداد) دسال 1350در تهران بازیگر و دوبلور ایرانی است.

وی به خاطر علاقه اش به بازیگری پس از گذراندن دوره عالی بازیگری در مدرسه بازیگری زیر نظر اساتید بزرگ و هنرمندان نامی ایران کار حرفوی خود را از سال 1373 در حین تحصیل با تیاترهای دانشجویی شروع کرد.

الهام جعفرنژاد

بعد ها نیز دوره ها و کارگاه های بازیگری زیادی را زیر نظر اساتید ایرانی و اروپایی گذراند.

جعفرنژاد در دوران هنرجویی تجربه حضور در چندین تیاتر دانشجویی را داشته و از این طریق اولین بار در سریالی به نام «جدال با سرنوشت» در سال 1376 به کارگردانی «مسعود رشیدی» حضور پیدا کرد.

این هنرمند ایرانی همچنین تجربه دوبله بیش از صدها فلم و سریال و مستند از جمله معروفترین آن ها سریال های «فرار از زندان»، «پرستاران»، «جواهری در قصر»، «گوریل انگوری»، «شرک»، «سیندرلا 3»، «پزشک خانواده»، «کبری 11»، «کلید اسرار»، «متریکس»، «تام و جری»، «ساعت جادویی» و … را در کارنامه هنری خود دارد. 

الهام جعفرنژاد

بانو جعفرنژاد در سریال های «شکوه یک زندگی»، «یحیا»، «تولدی دیگر»، «تنگنا»، «هفت گنج»، «خورشید و ماه»، «مادرانه»، «رهایی»، «دیوار شیشه ای»، «مستوران» و فلم های «بوی بهشت»، «محرمانه تهران»، «تهران 1500»، «لابی» نیز ایفای نقش داشته است.

الهام جعفرنژادالهام جعفرنژاد

از افتخارت این هنرمند ایرانی همچنین می توان به دریافت تقدیرنامه از چهارمین جشنواره تیاتر بانوان 1383 برای نمایش «قایقران»، دریافت تقدیر نامه و لوح از چهارمین جشنواره تیاتر رضوی 1385 برای نمایش «باده خاص»، دریافت جایزه بازیگری از جشنواره عاشوراییان 1387 برای تیاتر «آوا» و دریافت جایزه بازیگری، دیپلوم افتخار، تندیس بازیگری از هفتمین جشن بازیگر 1389 برای بازی در نمایش «اسب‌های پشت پنجره» اشاره کرد.

ستاره حیات

لازم به ذکر است سریال «ستاره حیات» با بازی «الهام جعفرنژاد» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر